Σε συνθήκες έκτακτες και στο πλαίσιο των κυβερνητικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, επελέγη η στήριξη έξι επιστημονικών κλάδων, μέσω ενός προγράμματος ασύγχρονης τηλεκατάρτισης, με επιταγή κατάρτισης (voucher).
Στόχος του Προγράμματος δεν ήταν μόνο η στήριξη του εισοδήματος του επιστημονικού δυναμικού της χώρας, αλλά και η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ωφελουμένων, με προφανή οφέλη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των αντίστοιχων κλάδων και κατ’ επέκταση για την Ελληνική οικονομία.
Επομένως, κλειδί για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των καταρτιζομένων και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στην οικονομία, ήταν η διαμόρφωση ενός ποιοτικού περιεχομένου κατάρτισης.
Δυστυχώς, το περιεχόμενο, σε πολλά σημεία του, δεν ήταν αυτό που αντιστοιχεί σε ένα τέτοιο Πρόγραμμα.
Και, βεβαίως, δεν υπηρετεί απόλυτα τον σκοπό για τον οποίο αρχικά επελέγη από την Κυβέρνηση.
Για τον λόγο αυτό, αφού προηγήθηκε σχετική έρευνα με απόφαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, το πρόγραμμα οικονομικής στήριξης επιστημόνων με τηλεκατάρτιση καταργείται.
Οι επιστήμονες, όμως, τους οποίους αφορούσε το Πρόγραμμα, θα λάβουν κανονικά την ενίσχυση των 600 ευρώ για τον μήνα Απρίλιο χωρίς προϋποθέσεις.
Ταυτόχρονα, με εντολή του Πρωθυπουργού, ξεκινά αξιολόγηση των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης μέσω ενδελεχούς ελέγχου της ποιότητας των προγραμμάτων κατάρτισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.
Κάτι που δεν συνέβη, βεβαίως, τα τελευταία χρόνια.
Μέσα στην πρωτοφανή υγειονομική κρίση η Κυβέρνηση δεν σταματάει τις μεταρρυθμίσεις.
Γίνονται σε λίγες μέρες ή εβδομάδες, πράγματα που δεν γίνονταν για χρόνια.
Χτίζουμε, όλοι μαζί, ένα αποτελεσματικό Κράτος που εμπνέει εμπιστοσύνη.
Τυχόν αστοχίες, όπως έγινε και σε άλλες περιπτώσεις, εντοπίζονται και διορθώνονται.